Persoonlijke chiropagina

We zijn blij je in ons team te hebben!

Schrijf je nu in voor een pak heerlijke chirozondagen, -weekend(jes) en veel plezier met je vrienden!
Dit kost slechts € 60 en hier zit in:

1. elke week enthousiaste leiding
  2. aansluiting bij chiro-nationaal
  3. verzekering voor BA en lichamelijke ongevallen
  4. elke zondag koek en drank
  5. 5 euro voor de afdelingskas, waarmee elke afdeling toffe extra dingen kan doen tijdens het jaar of op kamp.
  6. een beperkte opslag van 5 euro omdat Chiro-Nationaal haar lidgeld en de bijhorende verzekering 3 euro opgeslagen heeft en onze kosten blijven stijgen.
Geboortejaar Meisjes Jongens
2016, 2017 Ribbels
2014, 2015Speelclub-
meisjes
Speelclub-
jongens
2012, 2013Kwiks
Rakkers
2010, 2011 Tippertiens
Toppers
2008, 2009 Kerels
2007 Aspi's

Heb je graag dat de leiding van je afdeling eens op huisbezoek komt om kennis te maken met deze verantwoorde jongens en meisjes en een babbeltje te kunnen doen met de leiding? Dan kan je dat hieronder aanvinken. Daarbuiten ben je natuurlijk ook altijd welkom om voor of na de chiro even met de leiding en/of VB's te komen praten.

Als september financieel een moeilijke maand is, neem dan even contact met VB (Kris - Kris.Aerts@kuleuven.be om afspraken te maken voor een gespreide betaling op maat van je mogelijkheden. We behandelen elke aanvraag met de nodige discretie. Als chiro zorgen we er voor dat chiro voor iedereen betaalbaar blijft.

Inschrijven doe je door onderaan het formulier met je gegevens op de inschrijfknop te klikken.

Geslacht

Opgelet: liever geen hotmail-adressen, want hotmail weigert onze mails soms. Niet altijd, maar wel heel onvoorspelbaar en vervelend.

Laat leeg als je geen tweede emailadres opgeeft. En zeker niet gewoon '/'

Chiro is enkel mogelijk dankzij de steun van veel vrijwilligers: niet alleen de leiding en VB's, maar ook andere mensen die chiro een warm hart toedragen en komen helpen op eetdagen, het kamp, bij het onderhoud van het lokaal, ...

Wil je (vader/moeder) ook sporadisch een steentje bijdragen? Vink dan hieronder je talent(en) in:

Door inschrijving ga je akkoord met ons privacy-beleid.

(Er is momenteel een probleem met het inschrijven van nieuwe twee-, drie- of vierlingen. Neem in dat geval even contact op met Kris.Aerts@kuleuven.be)

Krijg geld van fiscus en ziekenkas.

Eén of twee keer per jaar doen we een verkoop van chirotruien van Chiro Begijnendijk.
Een eerste keer zodra (nagenoeg) iedereen ingeschreven is en de nieuwe leden zeker zijn dat ze blijven, zetten we dit formulier hier open. Waarschijnlijk zal dat half of eind oktober zijn.
Een tweede keer in de lente wanneer genoeg leden hier achter vragen.